שמירה על ניקיון חדר היא משימה קשה גם כשאנחנו נמצאים לבד בחדר הפרטי שלנו, כך ששמירה על ניקיון משרדים יכולה להיראות כמשימה בלתי אפשרית. עם זרימה גדולה כל כך של אנשים, ציוד, אוכל ולכלכוך – האם בכלל ניתן לשמור על המטבחון המשותף במשרד נקיים לאורך זמן? זה אולי נראה קשה, אבל בר השגה בעזרת השקעה וחשיבה יצירתית.

ממש כאן למטה אספנו עבורכם כמה טיפים של מקצועניים שיעזרו לכם לשמור על המטבח המשרדי שלכם נקי ומזמין בכל יום מחדש. אנחנו מזמינים אתכם לעבור עליהם וגם לאמץ אותם לשגרת היום-יום שלכם. 

תהיו בטוחים שהמטבחון שלכם מתאים לצרכי העובדים שלכם. 

כפי שניקיון משרדי הייטק יהיה שונה מניקיון של חנות בגדים – כך גם היחס אל המטבחון המשותף של העובדים. מה שמתאים לקבוצת עובדים אחת לא בהכרח יתאים לקבוצה אחרת, וחוסר ההתאמה הזה עלול לייצר בלגאן גדול שמוביל גם ללכלוך וזוהמה.

ברגע שתבינו מה הם הצרכים של העובדים שלכם מהמטבחון, תוכלו לתכנן ולארגן אותו בצורה שתשמור על סדר וניקיון. דרך מעולה להבין האם המצב הנוכחי מתאים לעובדים היא פשוט לשאול אותם, ומאוד יכול להיות שהתשובות יפתיעו אתכם ויכריחו אתכם לחשוב על העיצוב והתכנון הכולל של המטבח מחדש. 

ניקיון במטבח המשרדי

יש מיקרוגל במטבחון? תלו מעליו פתק עם הוראות שימוש

אחד ממקורות הלכלוך (ובינינו גם הסירחון) הגדולים ביותר בכל מטבח משרדי הוא המיקרוגל, בו עובדים רבים מחממים את האוכל הביתי שהביאו איתם מבעוד מועד. בכדי שכולם ירגישו בנוח להשתמש בו חשוב להקפיד על הנראות והניקיון שלו.

תלו מעל המיקרוגל שלט שמזכיר לעובדים לכסות את האוכל שלהם לפני ההכנסה למכשיר, כך שהבא בתור אחריהם לא יצטרך להתרשם משאריות המזון שלהם. בנוסף, תמיד כדאי לנקות את המיקרוגל בצורה מדוקדקת לפחות פעם בשבוע. 

וודאו שישנם מקומות אחסון ייעודים

אולי התלונה הנפוצה ביותר של עובדים רבים בנוגע למטבח המשרדי שלהם היא העובדה שחסרים מקומות אחסון: שהמקרר לא מספיק גדול, שאין ארונות שמהם אפשר למלא את הקפה שנגמר או אפילו שאין מקום מוסדר לפח.

חוסר סדר הוא אחד הגורמים המובילים ללכלוך, לכן חשוב שתוודאו שיש לעובדים שלכם מקומות אחסון ברורים שיעזרו לכולכם לשמור על הסדר במטבח. השקיעו בסידור הארונות ותוודאו שיש בהם מקום ותבדקו שהמקרר שלכם יכול להכיל את המזון של כלל העובדים.

היעזרו בבעלי מקצוע מנוסים ומיומנים

על אף כל הרצון הטוב צריך לזכור שבסופו של היום אנחנו בני אדם, ובני אדם מייצרים לכלוך. אין צורך להרגיש רע בנוגע לזה, אבל אתם כן צריכים להיות מסוגלים לבקש עזרה. חברות רבות במשק משתמשות בשירות של חברה מקצועית עבור ניקיון משרדים שעוזרת להם לנקות ולהבריק את המטבח המשרדי, כך שכל עובד ועובדת ירגישו בנוח להשתמש בו בכל יום מחדש.

העדיפו לעבוד עם חברת ניקיון בעלת ניסיון בניקוי משרדים, כזו שמבינה את הצורך של העובדים במטבח שלהם ותעשה את כל מה שהיא יכולה בשביל שהם יגיעו כל בוקר למטבחון נקי ומצוחצח. 
 

אנחנו ב״Lermont שירותי כוח אדם וניקיון מקצועי״ בטוחים שתמצאו את הטיפים שלנו מועילים ואנחנו מזמינים אתכם להתחיל ליישם אותם עוד היום! אם עדיין לא מצאתם חברת ניקיון משרדים בפתח תקווה שעונה על הדרישות שלכם, הצוות שלנו ישמח לעמוד לרשותכם! לחברתנו ניסיון עשיר בניקיון משרדים מכל הסוגים והגדלים, ונשמח להעניק גם לכם ראש שקט וחללים נקיים. 

לקבלת הצעת מחיר מדויקת ניתן ליצור איתנו קשר דרך הטלפון: 03-6255744.