בעקבות משבר הקורונה מדינת ישראל ביחד עם העולם כולו נכנסה למצב של קיפאון.

לא היה ברור לאן מועדות פנינו, מה יהיה עם הכלכלה העולמית או האם נוכל לסגור את החודש.

אין תחום שלא נפגע מ- COVID-19  ועד כמה שזה יפתיע גם תחום הניקיון ספג לא מעט זעזועים. משרדים נסגרו ואנשים נשלחו הביתה לחל"ת או במקרים חמורים אף יותר פוטרו.

מתוך הכאוס והאי וודאות עלתה וצמחה הזדמנות לבדיקת גבולות ויצירתיות, בזמן הפנוי שפתאום היה לכולנו דאגנו להכשיר את העובדים שלנו למציאות החדשה שאליה נכנסנו. השמת דגש יתר על חיטוי משטחים בצורה דקדקנית, הבנת הצורך בניקוי יתר של חפצים הבאים עם מגע אדם כגון ידיות למינהם מכשירי טלפון וציוד אלקטרוני, והשרשה של ערכי החברה למצויינות.

מתוך זאת ועם שמירה מלאה של הקווים המנחים שלנו כחברה משפחתית נרצה לשתף אתכם במקרה מרגש של אחת העובדות שלנו ששמה נינה.

 

נינה עובדת אצלנו משנת 2018,  בקרב לקוחתינו נינה תמיד מבוקשת מאוד ומאוד אהובה

בתחילת חודש אפריל 2020 נינה הגיע למשרדי החברה בתל אביב במצב מעורער כל כך שאינה מסוגלת להוציא מילה מפיה.

לאחר דקות ארוכות ונסיונות הרגעה נינה סוף סוף שיתפה את יגאל מנכ"ל החברה בבעיה,

לנינה יש בת בגיל 5 באוקראינה אשר אמורה להתחיל טיפולים עבור מחלה ,

אך בעקבות נגיף קורונה אין טיסות יוצאות ונכנסות לאוקראינה ובכלל כל העולם סגור .

התחלנו לעשות טלפונים ולנסות להפעיל את כל אחד שיכול לעזור לאם להגיע אל הבת ,

ולאחר יומיים התחלנו לראות אור בקצה המנהרה והצלחנו להשיג בשבילה מקום בטיסה לבלרוס שמשם יהיה אפשר להגיע קרקעית לאוקראינה.

למרות שהמסע לא עבר חלק ונינה נאלצה לבלות 75 שעות בשדה התעופה ולאחר מכן בילתה כ- 10 שעות של הגעה מבלרוס לאוקראינה הכל בסוף היה שווה את זה.

נינה פגשה את ביתה בת החמש הטיפול עבר כמו שצריך , ונינה והבת אופטימיות ומקוות שלא יצטרכו לעבור אותו שוב .